تضمین اصالت کالا و گارانتی اصلی

 

شرایط عمومی گارانتی خورشید ارتباطات پارتاک (سان سرویس)

  • مدت زمان گارانتی ۱۸ ماه می باشد.
  • همراه داشتن کارت گارانتی و فاکتور فروش برای ارائه خدمات الزامی می باشد.
  • خدمات گارانتی تنها در بازه زمانی تعیین شده ارائه گردیده و خارج از بازه زمانی، خدمات شامل هزینه می گردد.
  • مخدوش بودن کارت گارانتی و هولوگرام ، کنده شدن کارت و هرنوع دستکاری بطوریکه مشخصات دستگاه قابل شناسایی نباشد و یا عدم ارائه کارت گارانتی و فاکتور خرید گارانتی دستگاه را باطل میکند.
  • هرگونه آسیب فیزیکی ناشی از ضربه، نوسانات برق، شکستگی، ریختن مایعات و نفوذ هزگونه مواد شیمیایی ، گردو غبار شدید، حوادث طبیعی، تصادف و… گارانتی دستگاه را باطل میکند.
  • باز شدن پیچ های دستگاه به هر دلیل توسط شخص ثالث و یا تعمیر و تغییر در مشخصات فنی دستگاه در مراکزی به جز مرکز خدمات سان سرویس ، منجر به ابطال گارانتی دستگاه می‌شود.
  • تا سه پیکسل سوخته یا روشن طبق استاندارد سازنده کالا بوده و شامل گارانتی نمی شود.
  • مدت زمان گارانتی شارژر و باتری ۶ ماه (از تاریخ فاکتور) می باشد.
  • تایید ایراد /مشکل دستگاه تنها توسط تیم فنی سان سرویس انجام میشود و پس از اعلام تیم فنی و تایید مشکل کالا برای مشتری تعمیر و یا تعویض میشود.
  • در زمان ارائه خدمات امکان از بین رفتن اطلاعات وجود دارد لذا مسئولیت حفظ اطلاعات دستگاه بر عهده مشتری است و شرکت هیچ گونه تعهدی در قبال حفظ و بازیابی اطلاعات دستگاه ندارد. لطفا پیش از تحویل دستگاه به مرکز خدمات، از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه نمائید.
  • چنانچه دستگاه بر اساس شرایط ذکر شده خارج از شرایط گارانتی تشخیص داده شود، به مشتری اعلام می گردد.
  • هزینه های ارسال دستگاه به گارانتی و ارسال مجدد به مشتری، به عهده مشتریان خواهد بود.
  • بازیابی اطلاعات حافظه شامل گارانتی نمی باشد و در صورت امکان بازیابی و درخواست مشتری، این کار با دریافت هزینه امکان پذیر می باشدمشکلات نرم افزاری و ویروسی شدن لپ تاپ شامل گارانتی نمی باشد.
  • هر گونه استخراج رمز ارز (ماینینگ) دستگاه را از شرایط گارانتی خارج می‌کند
  • در مورد دستگاه های خارج از گارانتی شرکت تعهد زمانی نداشته و همچنین احتمال تعمیر نشدن دستگاه وجود دارد.
  • در صورت عدم اعلام رمز عبور توسط مشتری، گارانتی تعهدی در ارائه خدمات ندارد
    شرکت موظف به اعلام حدود هزینه قبل از شروع تعمیرات برای دستگاههای غیر گارانتی می باشد.
  • قطعات تعویض شده در خارج از دوره ضمانت به منظور رعایت حقوق مصرف کنندگان و اطمینان خاطر شرکت از قطعه مصرف شده به مدت ۶ ماه برای مشتری تضمین تعمیر یا تعویض می گردد
  • اگر کالای مشتری در زمانی که نزد شرکت می باشد دچار آسیب دیدگی فنی یا فیزیکی شود ، گارانتی سان سرویس خود را متعهد می داند که قطعه آسیب دیده را بدون هزینه تعویض نماید و اگر قطعه موجود نبود دستگاه برای مشتری تعویض خواهد شد
  • چنانچه نقص یا عیب قطعات بکاررفته در دوره ضمانت پس از دوبار تعمیر از یک عیب مشخص ،همچنان وجود داشته باشد ، گارانتی خود را مکلف می داند که کالای مشتری با کالای هم مدل سالم یا با مدلی بالاتر و اخذ مابه التفاوت تعویض نماید و یا با توافق با مشتری بهای آن را طبق فاکتور خرید مشتری به وی بازپرداخت نماید.
  • اگر مشتری مراجعات مکرر با یک عیب تکراری داشته باشد که ناشی از ایراد فنی محصول (شامل نرم افزاری نمی شود) باشد ، گارانتی سان مدیا محصول را با کالای دیگری که مشابه و شرایط کالای مشتری را داشته باشد تعویض می نماید.

تمدید گارانتی

در صورتیکه مشتری درخواست تمدید گارانتی داشته باشد سان سرویس این امکان را برای مشتریان خود ایجاد کرده که پس از اتمام زمان گارانتی مشتریان تا ۶ ماه زمان گارانتی کالای خود را تمدید کنند ضمن بررسی مدل کالا و ارزش کالا ، هزینه تمدید گارانتی محاسبه و به اطلاع مشتری می رسد و چنانچه موافق باشد کارت جدید صادر می گردد.

گارانتی دیگر شرکتها

خورشید ارتباطات پارتاک هیچ گونه تعهدی نسب به گارانتی محصولات آی تی و موبایل دیگر شرکتهای گارانتی کننده ندارد و در صورت بروز مشکل، خریداران محترم باید به مرکز گارانتی همان شرکتها جهت دریافت خدمات مراجعه فرمایند.

آدرس و شماره تماس گارانتی

اصفهان، خیابان بزرگمهر،ابتدای هشت بهشت غربی، مجتمع دنیا، طبقه اول، واحد 3

شماره تماس : 32684020-031 داخلی 25 و 26   شماره واتساپ : 2108-561-0930

تماس با ما

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.